reklama

Pokým si nebol...

Sedela som vonku, zakrytá dekou. Prvé jarné slnko namňa svietilo a ja.... som rozmýšľala

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pokým si nebol,

ani som neverila,

že toto všetko môže byť...

Vetrom spôsobené,

prehýbanie sa stránok listov,

ktoré si mi napísal,

míňajúca sa tuha pera,

písaním do denníka pocitov,

slza stekajúca po tvári,

vyronená rozkošou...

Ostré slnko,

mi hľadí rovno do očí,

ale...

trasú sa mi kolená.

Nevzala by som toto pero

a nerozhodla sa písať...

lebo, pokým si nebol,

bolo všetko inak...

Miriama Vízyová

Miriama Vízyová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimny človek,ktorý sa snaží životné motto nielen mať,ale sa ním aj riadiť,pričom chcem aspoň z časti prejaviť svoje myšlienky,názory a nepomáhať tým len sama seba,ale aj osatným... Zoznam autorových rubrík:  básnemoje úvahyosobnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu