reklama

Len žiť a necítiť...

Som natom tak len ja? Alebo aj ty.... sme viacerí. Myšlienka, len žiť a necítiť, mi napadla nedávno, pretože... priznám sa chcela by som to niekedy skúsiť a čo i len na chvíločku sa oslobodiť od niečoho, čo ma miestami ťahalo ku dnu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prišlo to na um niekedy aj Tebe? Keď už toho bolo dosť a nevládal si ďalej... nevieš čo stým.Zrazu ako by to bolo niekde napísané, príde okamih, kedy zaváhaš a začne sa Ti rúcať všetko.Poznáš to, že? Ťažko je sa z toho dostať, no predsa aj keď si myslíš, že Ťa všetci opustili, nájde sa človek, ktorý stojí pri Tebe a pomôže Ti prekonať ťažké obdobie... možno i len jeden jediný, no je tu... a ak nie, časom možno nazbieraš silu aj sám...Rozmýšľala som, keď som ležala na tráve a chcela sa mi pustiť slza po tvári... aj tak som sa neubránila, ty to dokážeš? Niekedy mi slzy pomôžu aspoň na čas sa zbaviť napätia a neskutočnej úzkosti... akoby sa človeku uľavilo.Vtedy som chcela necítiť a aspoň na pár chvíľ vedieť, čo to je len žiť, byť slobodný a neviazaný pocitmi, ktoré Ti občas bránia aby si bol šťastný...City su prefíkané, človek by ich mnohokrát najradšej vyniesol do neba a ďakoval, že môže prežívať daný okamih, no niekedy by sme najradšej zabudli nato, čo je v nás, čo nám spôsobuje závislosť a ťažko sa nám cez to dostáva.Rozmýšľala som, prečo to niekedy musí tak byť...

Miriama Vízyová

Miriama Vízyová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimny človek,ktorý sa snaží životné motto nielen mať,ale sa ním aj riadiť,pričom chcem aspoň z časti prejaviť svoje myšlienky,názory a nepomáhať tým len sama seba,ale aj osatným... Zoznam autorových rubrík:  básnemoje úvahyosobnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu