reklama

Život verzus JA

Poznala som ľudí,od ktorých som nikdy nechcela prijať sklamanie. Mala som veci, ktoré som nikdy nechcela stratiť. Zažila som chvíľe, na ktoré nikdy nezabudnem. A predsa som si zo všetkého vzala niečo, čo mi bude novou skúsenosťou do zvyšného života. Žijeme v tomto svete so smútkom, slzami, depresiami, zhonom a sklamaniami, ale aj so šťastím, úsmevom, pokojom a láskou v snahe žit plnohodnotný život, u každého s inými hodnotami.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Všetci sa raz „obzrieme dozadu“ a môžeme si povedať, toto malo byť inak, málo som sa snažil, toto som mohol získať, keby som sa vedel premôcť, tamto som nemusel stratiť, ak by som bol dôslednejší alebo sa vedel ovládnuť a toto by som nemal, keby... Je to všetko len na nás? Na našej viere, odhodlanosti, bojovnosti, sile a cieľavedomosti? Alebo sme bezmocní? A čo tak pol na pol...?! Je tu smútok, aby sme sa vedeli usmievať, poznáme šťastie, aby sme mali za čím plakať... Niekto ma vieru, ktorá napĺňa jeho život, iní veria v samých seba a zvyšok je vo výchove a v našom postoji k životu. Všetky veci spolu súvisia a hoci nikto nemá presný recept nato, ako žiť ten pravý plnohodnotný život, sme tu nato, aby sme si mohli vyberať, žijeme pre straty a nálezy, pre pády a spamätania sa, v ktorých môžeme ukázať svoju silu, varovanie a byť vzorom pre ostatných, ktorí si možno vezmú pár skúseností aj od nás. A teda hoci sú tu veci,ktoré neovplyvníme, sú aj také, v ktorých máme hlavné slovo my a preto zabojujme, aby sme boli raz zo sebou spokojní a mohli si povedať aj... Bol som človekom, ktorý sa snažil nesklamať, hoci som trpel, snažil som sa bojovať a pomáhať a hoci som aj zaplakal, chcel som rozdávať úsmev...

Miriama Vízyová

Miriama Vízyová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimny človek,ktorý sa snaží životné motto nielen mať,ale sa ním aj riadiť,pričom chcem aspoň z časti prejaviť svoje myšlienky,názory a nepomáhať tým len sama seba,ale aj osatným... Zoznam autorových rubrík:  básnemoje úvahyosobnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu