reklama

Dovolíme, aby nás trápenie ovládalo?

Myslím, že sa dá povedať, že charakteristikou každého z nás je, či už prežité alebo aspoň minimálne do budúcna isté slová typu smútok, trápenie, sklamanie, bolesť...Sú to slová, ktoré v živote postretnú každého z nás, bohužial. No s ktorými sa dá v našom živote bojovať...!Lenže ako?? ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Nemôžem si vybrať ako sa cítim, no môžem si vybrať, čo s tým urobím ––> toto je moje životné motto, podľa ktorého sa snažím riadiť, pretože je odrazom toho, ako bojovať proti tomu čo postretne každého z nás, čiže.... proti smútku a bolesti.

Viem síce sama a i podľa vlastných skuseností, že je veeelmi ťažké proti tomu bojovať, pretože je to súperenie so samým sebou a to je najťažšie a najkrutejšie...Ale predsa to ide!!!

 Myslím, že každý sa chce alebo chcel v živote aspoň raz pokúsiť ísť proti tomuto všetkému... Ja som sa o to už pokúsila nejdenkrát a priznám sa, že vyšlo mi len malé množstvo pokusov, no niektoré predsa a stálo to zato... Ak smiem, chcem sa o to, ako sa mi to podarilo, podeliť s Vami a dúfam, že sa mi takýmto spôsobom podarí rozveseliť a vrátiť úsmev nejednej smutnej a utrápenej, či už tváričke alebo dušičke....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Na začiatok by som chcela spomenúť jednu vetu : „ Držať sa je bojovať, nechať prejsť popri sebe, je mojím víťazstvom nado mnou.“ Alebo inak a zjednodušene povedané : „ Nedrž to!!! Nechaj to prejsť popri sebe!!!“ ...

O čo tam vlastne ide? Či už chceme alebo nechceme musíme si priznať, že prečo málokto z nás sa dokáže riadiť a uskutočňovať tieto rady, či životné múdrosti, je zakorenené hlboko, v každom z nás... Nechcem tým povedať a ani sa snažiť naznačiť, žeby to čo sa na nás valí z okolia, ten smútok a žiaľ je zapríčinený namy samými, ale snažím sa o to, aby sme si uvedomili, že mnohí z nás sa snažia s tým čo ich trápi dobrovóľne bojovať... Držia to všetko v sebe a súperia s tým naďalej––> a to je to čo sa Vám snažím vysvetliť, ten smútok si nás nájde tak, či tak a každého z nás, no málokto mu dokáže odolávať, no väčšina z nás vie, že sa to nepodarí a takto s tým nezvíťazí... Je to aj o tom, čo som spomínala v predchádzajúcom článku, že naozajstné víťazstvo nieje také, keď naň potrebujeme súpera, ale také, keď dokážeme zvíťaziť nad samým sebou... A preto by malo byť pre mnohých kritérium to, že premôžeme samých seba, smútok si všímať nebudeme a jednoducho to necháme prejsť popri sebe...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 No teraz je tu iný problém... a verím, že nejeden z Vás, ktorý si číta tento článok si povie : „ Joj moja zlatá a ty si myslíš, že ja to svoje trápenie a problémy dokážem odhodiť len tak za hlavu? Ty nevieš čo sú to problémy!!! Pretože keby si to vedela, nepísala by si tento článok a nebolo by si v ňom toto...“ Ja by som na to odpovedala len jedno a to nasledovné : „ Je mi ľúto, ale si si sám na vine, že hľadáš ospravedlnenie zato, že si vtomto článku nič,ale absolútne nič nepochopil.“

 Viem, že v živote človeka, sú také veci, taký smútok a také trápenie, že jednoducho aj keby sa chcel riadiť podľa slov v tomto článku, nešlo by mu to... Ja to neodsudzujem, no chcem nájsť aspoň i banálny, no predsa nejaký druhý spôsob, ako riešiť aj takéto veci...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Predstavme si, že na svete sú len ľudia, ktorí trpia presne tak ako my, alebo si predstavme, že naopak sú na svete ľudia, ktorí netrpia vôbec....hm??? Uspokojuje nás takáto, čo i len jedna predstava? Jaj ahaa no, určite sa zasa nájde človek, ktorý by povedal: „Áno, veď keby sa nikto netrápil, svet by bol krásny a všetci by sme boli šťastní.“

Myslíš? Vedeli by sme vtedy, čo je ozajstné šťastie? Ja si myslím, že nie... A pevne dúfam v to, že viacerí by mi dali za pravdu... Jednoducho svet je o tom, možno sa mi to ľahko hovorí,no musíme si všetci uvedomiť, že v ňom musí byť i to šťastie i tá bolesť a je to síce paradox, no keby nebolo smútku nevedli by sme, čo je šťastie.

Miriama Vízyová

Miriama Vízyová

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úprimny človek,ktorý sa snaží životné motto nielen mať,ale sa ním aj riadiť,pričom chcem aspoň z časti prejaviť svoje myšlienky,názory a nepomáhať tým len sama seba,ale aj osatným... Zoznam autorových rubrík:  básnemoje úvahyosobnéSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu